Alternativa Forum

Subliminalne poruke

Ovo je diskusija na temu Subliminalne poruke u podforumu Ljudski mozak
Radi se o fenomenu koji se pojavio 1957. godine kada je ...

Natrag   Alternativa Forum > Alternativna znanost > Ljudski mozak

Alternativa Forum


Ljudski mozak Mogućnosti mozga, istraživanja i zanimljivosti

Rezultati ankete: Koliko često gledate televiziju?

Svaki dan 29 24.37%
Često 11 9.24%
Ponekad 25 21.01%
Rijetko 39 32.77%
Nikad 15 12.61%
Glasači: 119. Vi ne možete glasati

Odgovor
LinkBack Opcije Teme Način Prikaza
Nepročitano 12-08-09, 09:53   #1
Ohm
 
Blue_Knight's Avatar
 
Datum registracije: Apr 2009
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,387
Blue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond repute
Blue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond reputeBlue_Knight has a reputation beyond repute
Warning Subliminalne poruke

Radi se o fenomenu koji se pojavio 1957. godine kada je James Vicary, spretni menadžer lokalnoga kina u New Jerseyu pokušao utjecati na potrošačku podsvijest. Spretnim insertiranjem poziva, trajanja svega 25 stotinki sekunde, "Drink Coke" i "Eat popcorn", unutar filmskoga materijala, podigao je prodaju pića za 57,5 a kokica za 18,1 posto. Eksperiment je nazvan "Invisible commercial". Od tada pa do danas, utjecajem "ispod granice percepcije" bavili su se mnogi. Otkriveni su dragocjeni momenti koji pružaju neslućene mogućnosti u domeni utjecaja propagande na percepciju. Čak 89 posto djelovanja čovijeka je nesvjesno pa je tim i mogućnost utjecaja na taj dio velika.

U istraživanju opisanom u Subliminal conditioning of atitudes (Subliminalno oblikovanje stavova), psiholozi Krosnick, Jussim i Lyn su 1992. opisali istraživanje u kojem su ispitanicima prezentirani dijapozitivi devetoro nepoznatih ljudi. Od ispitanika se tražilo da procjene koliko su im simpatični ljudi na slikama, no, prije svake slike prikazali su im ili emocionalno pozitivnu ili emocionalno negativnu scenu, ali tako kratko da to oni nisu mogli svjesno opaziti. Emocionalno pozitivne slike prikazivale su mačiće ili zaljubljeni par, a emocionalno negativne leševe ili vukodlake. Iako, dakle, nisu mogli svjesno opaziti ove slike, ispitanici su pozitivnije procjenjivali ljude uz čije slike su bile vezane emotivno ugodne scene. Ljudi na slikama izgledali su simpatičniji ako su slijedili iza subliminalno prezentiranih, a svjesno neopaženih mačića, nego ako su slijedili iza subliminalno prezentiranih, a svjesno neopaženih leševa.

Većina do danas provedenih istraživanja ukazuje na to da ljudi zaista, na određeni način, opažaju subliminalne podražaje koji onda mogu imati utjecaja na njihovo daljnje ponašanje. No, većina istraživača ljudske psihe je ipak sklono razmišljanju da se ljude na nesvjesnoj razini ne može samo tako nagovoriti na ponašanje kakvo svjesno ne bi poduzimali. Koliko je utjecaj subliminalnih poruka zapravo bitan i presudan za neko ponašanje, još uvijek nije dovoljno istraženo.

Wikipedia ovu temu definira ovako: "Subliminalna poruka je signal ili poruka ugniježdena u drugi objekt, s ciljem zaobilaženja normalnih granica opažanja" Ova slika predstavlja novčanicu od 20$ složenu na poseban način da izgleda kao WTC u plamenu, slijeva je stara novčanica a s desna nova:

http://wiki.velv.hr/wiki/images/b/b5/US_%2420_WTC.jpg

"Gospodar prstenova" - zanimljiva trilogija, ali jedan mali detalj i evo reklame :



Da netko ne bi koristio princip subliminalnih poruka u svrhu principa i načina oglašavanja u marketinškim kampanjama, donesen je zakon koji je u tom pogledu jasan.

Zakon o elektroničkim medijima koji je donio Hrvatski sabor na sjednici 15. srpnja 2003.

Članak 18.

(1) U oglašavanju i teletrgovini nije dopušteno koristiti tehnike djelovanja na podsvijest.

(2) Nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje i teletrgovina. Za ovakvo oglašavanje i teletrgovinu odgovaraju naručitelj i nakladnik.

(3) Prijevarno oglašavanje je svako oglašavanje koje na bilo koji način zavarava ili vjerojatno zavarava osobe kojima je upućeno ili koje su ga primile, a po osnovi svoje prijevarne prirode može utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje ili koje, iz navedenih razloga, povrijeđuje ili vjerojatno povrijeđuje konkurenciju.

(4) Prikriveno oglašavanje je predstavljanje riječima ili sli­kom robe, usluga, imena, zaštitnog znaka ili djelatnosti proiz­vođača robe ili usluga u programskim sadržajima, kada je takvo predstavljanje namijenjeno oglašavanju, a može zavesti javnost u pogledu njihove prirode.

(5) U slučaju prikrivenog i prijevarnog oglašavanja predmnijeva se da je ono učinjeno s namjerom, ako je učinjeno uz novčanu ili drugu naknadu.

(6) Nije dopušteno oglašavanje i teletrgovina oružja i streljiva, duhana i duhanskih proizvoda, lijekova i medicinskih postupaka koji su dostupni jedino na liječnički recept, te droge, alkohola i alkoholnih pića, osim ako posebnim zakonom nije drugačije određeno.

(7) Nije dopušteno oglašavanje političkih stranaka, izuzev za vrijeme izborne promidžbe sukladno posebnom zakonu.
------------------

Preuzeto sa Mudrost.net


"Karakter je čovjeku sudbina" (Heraklit)



Podijeli post!


Zadnja promjena:
Blue_Knight je offline   Reply With Quote
Hvala na korisnom postu!
alison (22-07-10), DeteSvetla6 (12-08-09), Diana (13-01-10), el. (23-03-13), Krishna Balaram (19-08-09), RED PILL (12-08-09), zoricab (18-08-09)

Nepročitano 12-08-09, 11:24   #2
onaj koji oblikuje
 
RED PILL's Avatar
 
Datum registracije: Apr 2009
Lokacija: in dreams
Postovi: 15,290
RED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond repute
RED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond reputeRED PILL has a reputation beyond repute
Thumbs Down

Citat:
Originally Posted by Blue_Knight Pogledaj Post

"Gospodar prstenova" - zanimljiva trilogija, ali jedan mali detalj i evo reklame :

zbilja su nevjerojatni manipulatori

tko zna koliko toga nam se non-stop gura u podsvijest


Zadnja promjena:
RED PILL je offline   Reply With Quote
Nepročitano 12-08-09, 13:32   #3
Okupan svjetlošću
 
Acarya's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2009
Postovi: 2,191
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Zadani

Ja sam pratio jednu emisiju o duhanu koja je govorila kako su uveli cigaretu kao nesto seksi i vazno za nas,preko filma s Sharon Stone.I da je to bila prekretnica koja je uvela cigarete kao nesto sto je nezaobilazno u nasim manirima.
Cinjenica je da s nama manipuliraju preko tevea,to nije sporno.Zato sve vise ljudi izbacuju teve iz svojih domova.
Acarya je offline   Reply With Quote
Nepročitano 12-08-09, 14:24   #4
▼▲
 
DeteSvetla6's Avatar
 
Datum registracije: May 2009
Postovi: 8,047
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
Warning

Sjajna tema!Razmisljala sam da otvoim takvu ali me je Plavi preduhitrio
Moj mali doprinos

SUBLIMINARNE PORUKE

KAKO ONE DELUJU NA NAS?
Ljudski mozak je podeljen u dve polovine. Naučnici tvrde da leva polovina mozga obuhvata racionalne i analitičke funkcije nervnog sistema, dok je desna polovina mozga sposobna obuhvatati podsvesne, emocionalne i instinktivne procese. Tako, naprimer, skrivenu poruku "unauhiram imzu"PROCITAJ UNAZAD, koja preko leve polovine mozga dospeva u svest slušaoca, desna polovina mozga pretvara u naredbu "uzmi marihuanu". Razum se ovoj poruci NE MOZE suprostaviti, jer je ne prepoznaje.

Nauka još nije dokazala koliko one utiču na nas,jel nam moug promjeniti moć rasuđivanja,ali ju definitivno mogu oslabiti. Kako je moguće da skrivene poruke dopru do slušatelja?

Takvim skrivenim porukama RaZUM se NE MOZE ODUPRETI, jer ih ne može
NITI PREPOZNATI! Što češće slušalac čuje poruku, to je snažnije njeno sugestivno delovanje, pa je veća i veroVatnost da se ponaša kako mu jeNAREDjENO.

U jednom američkom supermarketu, u kojem su krađe bile svakodnevna pojava, uprava je odlučila kupcima pustiti poruku Ja sam dobar, ja ne
kradem, skrivenu u jednoj pesmi koja se često slušala prilikom
kupovine ( i krađe ). Zbog brzine kojom je poruka usnimljena na traku, kupci je nisu mogli čuti, ali PODSVEST je poruku dobro primila! Krađe
su se ubrzo SMANjILE za 70 %.


SAMI POČETAK:

Drugi svetski rat je upravo zavrsio i Sjedinjene Drzave su bile u punom ekonomskom "boom-u". Velike industrije, razocarane tradicionalnom reklamom, ulazu napor i novac da od psihologa I naučnika izvuku i pronadju neku novu tehniku komuniciranja I uveravanja ljudi. James Vicary, reklamni agent, 1956 godine stavlja u praksu jednu svoju staru ideju.

Osnivajuci Subliminal Projection Company, organizira prikazivanje prve subliminarne poruke u jednoj BIOSKOPSKOJ dvorani u New Jerseyu.Publika, koja nije imala pojma o chemu se radi, prati prikazivanjefilma "Picnic" u kojem se provaci tu i tamo svakih 5 sekundi poneki fotogram u trajanju od 1/3000 sekundi, koji je trebao STIMULISATI KONZUMACIJU kokica i Coca Cole (koristeci slogan: "Drink Coca-Cola" and "Hungry? Eat Popcorn"). Vicary, nakon nekoliko dana, potvrdjuje
rezultat svog pokusa: prodaja kokica se tokom prikazivanja filma povecala za 50%.

Odusevljenje je trajalo samo nekoliko godina: Naučnici, koji su pokushali dokazati tvrdnju, nakonhiljadu i hiljadu pokusa, nisu uspeli ponoviti rezultat, te je 1962 Vicary ipak priznao da je falsificairao rezultate svog pokusa ("Much ado about nothing") kako bi spasio svoju firmu od konacke propasti.

Medjutim, UPRKOS PRIZNANJU da od toga nema nista, kamen je bachen u more reklamnog businessa, te se ideja naglo shiri. Kao gljive posle kise, pocinju se radjati instituti i agencije koje predlazu unosenje subliminarnih poruka u reklame, dok su televizije i radija preplavljene zahtevima oglasivaca koji su OCHARANI ovom novom tehnikom.

1970.god., Del Hawkins, profesor marketinga na Southern Illinois University, tvrdi da je u stanju putem subliminarne stimulacije prouzrociti GLAD I ZEDj ; Hal Becker primajuci million dolara za istrazivanje, gradi mashinu koji je u stanju slati poruke na ekran,urezujuci NA TAJ NACHIN u pamcenje promatraca poruke tipa "vozipazljivo".
Ali reakcija siroke javnosti je negativa, te zbog velikog straha iste,istrazivanja u smeru subliminarnog reklamiranja jer navodno zavrseno

PORUKE U MUZICI:
DA BI Ste se i PRAKTICNO uverili u dole navedeno skinite program AUDACITY poslusajte unazad...otkricete svasta uglavnom destruktivnog da se smrznete...
Kako nas zagadjuju protivno nasoj slobodnoj volji>>ocigledno za njih isti zakoni ne vaze...>uglavnom,za to si možeteskinut na netu GORE POMENUTI program...i odvrtit pesmu unatraške..Ako zelite prakticnu demonstraciju…ali evo i par primera:

Pristupi nam, pristupi nam, pristupi nam..."
(pesma "Hell Awaits"grupe Slayer);

"Sam đavo je tvoj bog" (pesma "God of Thunder" grupe KISS);

"Zli imaju moć" (pesma "Every Little" grupe Police);

"'Ja te volim'- rekao je đavo" (pesma "Tops" grupe Rolling Stones);

"Time si bespomoćan protiv zlih, protiv sviranja unatrag" (pesma
"SheBop" grupe Cindy Lauper);

"Hail Satan, haaaaail Satan!" (pesma "When you call my name"pevačice Madonna).

Zanimljiv je i primer u pesmi Johna Lennona 'Imagine', kada se,pušteno unazad ''Imagine All The People'', čuje ''The People WarBeside Me''(Ljudi ratuju pored mene).

U poznatoj pesmi Britney Spears 'Baby One More Time' kada se deo'With You I Lose My Mind, give me a sign', pusti unazad, čuje se'Sleep with me, I'm not too young'

U pesmi 'Empty Spaces' Pink Floyda, kada se nerazumljivo mumljanjepusti unazad, čuje se: 'Čestitamo, otkrili ste skrivenu poruku. Molimvas pošaljite vas odgovor starom Pinku,.-ovo mi je
fora..=)

U pesmi od 2paca..Pacs life..unazad poručuje Im still alive...


A sada JEDNA ZANIMLjIVOST JEZIVA..kad pustite UNATRASHKE pesmu od TošeProeskog: IGRA BEZ GRANICA..ona govori :Ne ces me uhvatiti Johan.Idem u vječnost..<===


METODE TIH PORUKA:
Postoje tri metode tonskog backward maskinga: - fonetska, tehnička I kombinacija te dve - tehničko-fonetska metoda.

Vracam se za par sati pa nastavljam


☻☺•



Podijeli post!

DeteSvetla6 je offline   Reply With Quote
DeteSvetla6, hvala ti na korisnom postu!
odel (04-10-10)
Nepročitano 12-08-09, 15:19   #5
Okupan svjetlošću
 
Acarya's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2009
Postovi: 2,191
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Zadani

Hm.Zanimljivo.
Ja sam u svojim tinejderskim danima slusao cesto Marilyn Mansona,i u to vrijeme taman su se vodile ostre rasprave oko njega i glazbe i sto ona znaci za mlade ljude.
Pricalo se da nj pjesme pustene unatrag navode mlade na suicid,da obmanjuju mozak itd.
Nikada nisam vjerovao u takvo sto.
Evo,me,tu sam.Niti sam se ubio niti nista takvo.
Dobro je razmisliti dali mozda te interpretacije pjesama lansiraju same osobe koje s bore protiv doticnih glazebenika?

Pokusavaju osporiti njihov rad i vaznost.
Jedna Madonna o kojoj se cuje sve i svasta i za koju se s pravom moze reci da je diva i pop kraljica,slusamo stalne optuzbe za ovo ili ono.
Zato me ne bi cudilo da su te recenice izvucene iz rijeci pjesama pustile bas one osobe kojima smeta rad glazbenika,u ovome slucaju Madonne.

Takoder ovi svi primjeri navedeni su od strane glazbenika koji su obiljezili povijest i koji ju jos obiljezavaju,i protiv kojih se pisu markovi konaki.To su ljudi koji su ostali zabiljezeni i cija glazba smeta crkvenim institucijama koje same vode rat protiv njih,bespotreban.

Sve ovo stavimo na stranu,i slazem sto je postala dete svetla,te poruke ako i postoje u nekim glazbenim uradcima ne mozemo izbjeci,i zagaduju nam mozak,jer ih ne mozemo prepoznati.
Acarya je offline   Reply With Quote
Acarya, hvala ti na korisnom postu!
Diana (13-01-10)
Nepročitano 12-08-09, 20:17   #6
▼▲
 
DeteSvetla6's Avatar
 
Datum registracije: May 2009
Postovi: 8,047
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
Warning

Da nastavimo mozda neka dobra dusa Razume ovu slozenu,a i ozbiljnu problematiku...te si nadje nacin da se ocisti od ovakvog mentalnog i dusevnog zagadjivanja...a nacina ima...


* Fonetska metoda
Fonem dolazi od grčke reči koja označava najmanju jedinicu određenog jezika koja se ne može raščlaniti u skup još manjih jedinica. Kada se određeni fonemi okrenu (snime) UNAZAD, tada kombinacija samoglasnika i suglasnika potpuno drugačije zvuči nego što je to slučaj pri normalnom govoru. Neki pojedinačni samoglasnici, prilikom tog postupka, zvuče kao što inače zvuči grupa njih, dok neki suglasnici potpuno nestaju, SKRIVENI IZA novonastalih glasova. Mnogi konsonanti ostaju nepromenjeni, uglavnom se menjaju suglasnici b, d, k, p i t.
Dakle, primenjujući FONETSKU metodu, unapred sastavimo reč ili čitavu rečenicu koju želimo sakriti, da bi potom, okrenuvši je u obrnutom smeru i zatim je slušajući, dobili opet reč ili rečenicu, ali sada potpuno drugačijeg smisla.

Međutim, to nije nimalo lako postići. Pretpostavimo li da u jedan muzichki komad trebamo unatrag ugraditi poruku koja se, prilikom normalnog slušanja, NECE MOCI PRIMETITI , suočit ćemo se sa dva problema. Prvo, potrebno je pronaći određen dio pesme snimljene na vrpci koji, kada se odvrti unatrag, daje upravo tu poruku koju želimo da slušalace-ZRTVA PRIMI NE ZNAJUCI , PODSVESNO!. Zatim, potrebna je i melodija za tekst poruke, a koja neće uticati na razumljivost teksta,jer on mora ostati istaknut, i za podsvest razumljiv. Za normalnog skladatelja ili pisca teksta, neobično je teško - ako ne i nemoguće-SAKRITI PORUKE U pesmi.

* Tehnička metoda
Od samih početaka snimanja muzike, muzichari su mogli obogaćivatisvoje muzičke sadržaje raznim tonskim efektima. Mogućnost promene smera ZVUKA, odnosno ljudskog govora, dovela je do najrazličitijihmogućih vrsta glasova.. U doba digitalne tehnike snimanja kakva sedanas koristi u tonskim studijima, mogućnosti postizanja SPECIJALNIH tonskih efekata više nemaju granica.U muzichkim studijima pojedini instrumenti i glasovi snimaju se, zahvaljujući višekanalnoj tonskoj tehnici, ODvojeno. Zatim se, pomoćuspecijalnih uređaja - tonskih MIKSERA - spajaju u jednu zvučnu celinu. Studijska magnetofonska TRAKA šira je od onih za kućnu upotrebu, i podeljena na 24, odnosno 36 kanala. Na jedan kanal usnimise poruka snimljena unatrag, da bi potom, reproducirana u pravom smeru zajedno sa ostalim kanalima, bila izobličena i neprepoznatljiva za našu SVESTt, dok je PODSVEST prima sasvim RAZGOVETNO.

* Tehničko - fonetska metoda
Tu medodu upotrijebili su Jimmy Page i Robert Plant, gitarista i pevač grupe Led Zeppelin, u pesmi Stairway to Heaven. Prilikom ove metode snimaju se izgovorene reči, i tačno se mora znati kako će one zvučati kada se vrpca pusti unatrag. To je vrlo kompliciran i mukotrpan postupak.
Evo kako ga sam Page objašnjava:

1. snimi se fraza,
2. sluša se kako snimka zvuči unatrag,
3. slušaju se pojedini zvukovi koji bi spojeni mogli dati željeni rezultat,
4. ti zvukovi snime se na drugu traku,
5. snimljeni zvukovi se zatim slušaju unatrag da bi se ocijenilo kako
zvuče, i koliko se došlo blizu željenog rezultata.

Page i Plant proveli su sate i sate dok nisu dobili željeni rezultat.Rečenicu I wish it would snow Plant je izgovorio naglaskom Ah uišit vuuud snou i, kada je snimak pušten unatrag, čulo se Wants to be sure tih poruka ima i ponajviše u DIsneyevim crtićima..samo morate PAZLJIVO pogledati..


Prilikom gledanja filma u BIOSKOPU, pred ljudskim okom prolaze 24 slike u sekundi. Kada su sastavljači reklama kompanije Coca-Cola jednom prilikom UBACILI 1 sliku boce Coca-Cole između tih 24, zbog TROMOSTI OKA LJUDI NISU MOGLI NISTA primetiti, ali kod gledalaca se javila NEOBUZDANA ZEDj, i to baš za TIM PICEM!


JESU LI SUBLIMINARNE PORUKE ŠTETNE?
Ako pogledamo svakodnevniu OBJEKTIVNU I GLOBALNU Realnost I RAZMISLIMO, o vekovnoj vladavini (mocnika)sa nama malim obichnim ljudima,radi nasheg kontrolisanja itd...sumnja ostaje..
.Ako ne zbog poruka, onda zbog velike crne rupe koju nauka jos uvek ima po pitanju ljudskog mozga,kao I junk dnka.
Neki psihijatri jos uvek tvrde da je nas mozak u posebnim okolnostima ipak u stanju, ne samo registrirati i prevesti skrivene poruke, vec se MOZE CAK I OShTETITI .

Umor, Nezrelost , traume ili tumori na mozgu, mogu oslabiti organizam i na taj nacin USLOVITI da mozak NESVESNO shvati obrnute ili skrivene poruke.Nekolicina americkih specialista (!) je pronasla teske psihicke smetnje kod ljudi koji su dugo slusali rock muziku: OD NASILJA DO trenutacnog gubitka koncentracije, od poteskoca u pamcenju do samoubilackih nagona.
Ovi problemi su navodno uslovljeni VIBRACIJAMA
NISKIH FREKVENCIJA koje proizvode gitare, a ne skrivene poruke u tekstu pesama.
..


☻☺•



Podijeli post!

DeteSvetla6 je offline   Reply With Quote
DeteSvetla6, hvala ti na korisnom postu!
odel (04-10-10)
Nepročitano 12-08-09, 20:21   #7
Okupan svjetlošću
 
Acarya's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2009
Postovi: 2,191
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Zadani

Slazem se.Ima toga.Svega.
No nesmijemo biti pranoicni i hvatati se za sve sto nam se ne svida pa u tome pronalaziti skrivene poruke koje mozda imaju neko drugo znacenje.
To govorim bas zbog toga zato jer se previse osuduju glazbene ikone s svojim uradcima,tako da se moze pomisliti da oni namjerno stavljaju skrivene poruke u svoje pjesme i time nama manipuliraju.
Acarya je offline   Reply With Quote
Acarya, hvala ti na korisnom postu!
Diana (13-01-10)
Nepročitano 12-08-09, 20:30   #8
▼▲
 
DeteSvetla6's Avatar
 
Datum registracije: May 2009
Postovi: 8,047
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
Very angry

Kakve muzicke ikone?? kakva paranoja...??? O tvom mensonu i kako se tako nesto moze dopasti nekome za slusanje bi ti svaki psiholog dao dobro objasnjenje,no ja se s tim necu zamarati svako ima oci pa vidi...

ako hoces odgledaj ovaj film = VELIKA TAJNA VODE
Dokumentarni film o naučnom istraživanju vode.
http://rapidshare.com/files/191400866/Voda.flv


Idemo


☻☺•



Podijeli post!

DeteSvetla6 je offline   Reply With Quote
Nepročitano 12-08-09, 20:35   #9
Okupan svjetlošću
 
Acarya's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2009
Postovi: 2,191
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Acarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond reputeAcarya has a reputation beyond repute
Zadani

t

Citat:
Od samih početaka snimanja muzike, muzichari su mogli obogaćivatisvoje muzičke sadržaje
"Hail Satan, haaaaail Satan!" (pesma "When you call my name"pevačice Madonna).



O ovome govorim.
Da treba biti pazljiv kada se radi o glazbenicima i njihovim glazbenim djelima,i da ne mora biti da je u svakoj pjesmi skrivena poruka .
Acarya je offline   Reply With Quote
Nepročitano 12-08-09, 20:37   #10
▼▲
 
DeteSvetla6's Avatar
 
Datum registracije: May 2009
Postovi: 8,047
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
DeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond reputeDeteSvetla6 has a reputation beyond repute
Warning





Ova tehnika podsjeća na tzv. "Učinak 25. okvira" kontroverznu tehniku reklamiranja o kojoj je bilo mnogo govora pedesetih godina u SAD. Tih su godina prosječni Amerikanci skoro bezuspješno hvatali korak s ogromnim promjenama: Sovjeti su demonstrirali premoć svoje svemirske tehnologije malenim satelitom Sputnjik, tu je bila stalna prijetnja rasplamsavanja nuklearnog rata, a na neodobravanje mnogih naišao je i danas bezazleni Rock "n" roll. Mogućnosti ispiranja mozga, kontrole uma i bacanja u hipnotički trans, nakon traumatičnog Korejskog rata bile su potencirane filmom Manchurian Candidate. Glavni junak vraća se iz korejskog rata s brojnim odlikovanjima. Međutim, nitko se od njegovih drugova ne sjeća što je on u stvari učinio da je dobio medalju. Štoviše, neki od njih imaju noćne more i psihičke smetnje. Kakve mračne tajne kriju vlada i Armija? Srećom, tada su igrali i drugi filmovi poput Picnic-a (1955) s prelijepom Kim Novak i za nju fatalnim Williamom Holdenom. No, u jednom kinematografu u mjestašcu Fort Lee u državi New Jersey, za vrijeme prikazivanja filma umjesto da prati ljubavne pustolovine nesretnog para, netko poluglasno komentira kako mu se jedu kokice i pije Coca Cola. "Psssst!", opominje ga susjed, da bi samo nekoliko trenutaka kasnije i sam osjetio žarku želju za kokicama i Colom. Prema pisanju tadašnjih novina, reklamni stručnjak James Vicary, je godine 1957. opremio filmske projektore dotičnog kinematografa specijalnom spravicom koja je na filmski ekran projecirala kratke fraze "Jedite kokice" i "Pijte Colu", no tolikom brzinom da su bile nevidljive. Zbog tromosti oka, pri reprodukciji nekog filma emitiraju se 24 sličice u sekundi. Ustanovljeno je naime da upravo taj broj sličica u kombinaciji s fiziološko-optičkim fenomenom perzistencije oka stvara savršenu iluziju filmskih pokreta. Ukoliko se u svaku 25. sličicu umetne neka poruka, ona je prema Vicaryju izravno uperena na mijenjanje stanja svijesti. Navodno je prodaja kokica povećana 58% i Cole 18%. Iako Vicary nije dao mnogo podataka o svome "pothvatu" niti su kasniji pokusi potvrdili njegove podatke, paranoja se poput vihora proširila Amerikom. Zbog ogorčenja javnosti, pokusi s podsvjesnom tehnikom oglašivanja nisu, barem javno, nastavljeni.




WALT DISNEY - programer ( 1 )


Programeri su osobe koje stvaraju i realiziju programe posebnih uticaja na svest ( i posebno potsvest pojedinaca i masa ) koristeći pritom moć medija.

Jedan od najvećih na tom polju globalnih uticaja bio je i Walt Disney ( Walter Elias Disney ,Decembar 05, 1901 Chicago, Illinois - Decembar 15, 1966. ( požive godina 65 ) Burbank, California

" Napustite realni svet i utonite u fantaziju " moto je i pristupnica u Disneyland.Takvi svetovi postoje i nalaze se na nekoliko lokacija širom planete.Spolja posmatrano, odraz je to ideje Disneya da to stvarno bude svet koji ne postoji nigde drugde; posmatrano kao skup simbola sve je to reprogramirana realnost.

Za Disneya je malo poznato da je bio simpatizer nacista,da je redovno odlazio na sastanke pristaša nacizma u Americi pred II Svetski rat i da je bio saradnik FBI ( i najverovatnije CIA ).U saradničkom poslu je napredovao i od aktivnog potkazivača u vreme antikomunističke histerije u Americi postao čovek od poverenja kome su se podnosili izveštaji.

Shvatajući moć medija - posebno filma, i pomognut u svom poslu od strane uticajnih krugova,Walt kreira niz animiranih likova preko kojih iskazuje jedan poseban pogled na svet.Mnogi su u tome prepoznali njegovu nameru da stvori poseban vid porodične zabave,da oplemeni svet spajanjem ljudi i njihovih osobina sa likovima iz životinjskog sveta,da ojača narušene odnose čoveka i prirode...

Površno posmatrano takvom stavu zamerki nema.Medjutim,poniranjem u dubinu kazivanja,analizom likova i sadržine, povezivanjem vizuelnog i slušnog u filmovima,traganjem za simbolikom boja...otkriva se jedan poseban svet,svet uticaja koji je tako suptilan da izmiče oku i uhu neiskusnog posmatrača.To izmicanje ,medjutim,ostavlja traga u mozgu,lepi se za potsvest stvarajući obrasce pamćenja koji u pogodnom trenutku mogu biti aktivirani na najneočekivaniji način.

To se naziva PROGRAMIRANJE.

Pristalice teorija zavere u Disneyu nalaze promotera pornografije ( dečije,homoseksualizma,lezbijstva ), satanizma, spiritizma i okultizma,destrukcije i nasilja...

U pojedinim sekvencama mnogih filmova pronalaze se poruke koje subliminalno ( ispod nivoa svesnog shvatanja i razumevanja ) deluju na naš mozak i tako stvaraju odredjene ( a programima opredeljene ) navike i obrasce ponašanja.


Evo nekih primera :






Za one koji to nisu videli na nebu je ispisano S E X .
Uocavate???


☻☺•



Podijeli post!

DeteSvetla6 je offline   Reply With Quote
Hvala na korisnom postu!
alison (22-07-10), Diana (13-01-10), odel (04-10-10), zoricab (18-08-09)
Odgovor

Opcije Teme
Način Prikaza

Pravila Pisanja Postova
Vi ne možete otvoriti novu temu
Vi ne možete odgovarati na postove
Vi ne možete pridružiti datoteku
Vi ne možete editirati Vaše postove

BB kod je On
Smajlići su On
[IMG] kod je On
HTML kod je Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



Vremenska Zona je GMT +1. Trenutno je 11:44 sati.



Iz ponude izdvajamo:











Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.3.0