Alternativa Forum

Mali trikovi

Ovo je diskusija na temu Mali trikovi u podforumu Mršavljenje
Nema ništa loše u tome osjetit glad. Nema ništa loše u ...

Natrag   Alternativa Forum > Prehrana i zdravlje > Mršavljenje

Alternativa Forum


Mršavljenje Različite metode za mršavljenje

Odgovor
LinkBack Opcije Teme Način Prikaza
Nepročitano 15-01-12, 22:30   #11
New member
 
Lavanda's Avatar
 
Datum registracije: Oct 2011
Lokacija: Samobor
Postovi: 93
Lavanda is a splendid one to beholdLavanda is a splendid one to behold
Lavanda is a splendid one to beholdLavanda is a splendid one to beholdLavanda is a splendid one to beholdLavanda is a splendid one to beholdLavanda is a splendid one to behold
Zadani

Nema ništa loše u tome osjetit glad. Nema ništa loše u tome preznojiti se. Svi oni koji kažu da nemaju vremena za to- lažu.
Kod mršavljenja
- nema bijelog brašna,
-nema kupovnih sokova,
-nema kolača,
-nema šećera,
-nema pizze,
-nema tjestenine

-nema onoga "ne jesti iza 18"

Ok, najlakše je otić na dijetu, smršaviti 5 kila i onda vratiti 7 natrag. Nekima je lakše otić na dijetu nego dugoročno promijeniti prehrambene i životne navike.


Ma kakav GI, sve je u glavi! Uostalom, GI su sve relativne brojke.


Treba stati na kočnicu i reći ne, stisnuti zube, ne treba mi još jedna porcija tjestenine sa umakom, ne moram pojesti 2 kugle sladoleda, pojesti ću umjesto šake čvaraka sa kruhom samo par čvaraka bez kruha!


...: LAUGH as much as you BREATHE and LOVE as much as you LIVE:...



Podijeli post!

Lavanda je offline   Reply With Quote
Hvala na korisnom postu!
ofelija13 (26-01-12), tinez (19-01-12)

Nepročitano 01-02-12, 07:27   #12
Banned
 
Dr.Zivkov's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2010
Postovi: 214
Dr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond repute
Dr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond reputeDr.Zivkov has a reputation beyond repute
Zadani Najučinkovitiji čajevi za kontrolu tjelesne težine

Najučinkovitiji čajevi za kontrolu tjelesne težine

Ljudi mnogo godina traže metode koje bi na najprirodniji i najlakši način pomogle u smanjenju tjelesne težine. Ako ste u procesu mršavljenja, onda će vam dobro doći šalica čaja

Neke biljke i voće sadrže tvari koje potiču probavu i razgradnju masnoća i pomažu tijelu da se riješi viška vode. Što je najučinkovitije?

1. Zeleni čaj je u Aziji poznat stoljećima. Za razliku od crnih čajeva koji nastaju fermentacijom čajnih listova, zeleni čajevi su nefermentirani. To u čaju ostavlja više polifenola. Crni čaj sadrži 3-10 % polifenola, a zeleni čaj 30-40%. Zbog visokog sadržaja polifenola zeleni čaj ima niz blagotvornih učinaka na zdravlje, od normalizacije krvnog tlaka do smanjenja izgleda za razvoj raka.

Zeleni čaj bi trebao pomoći kod mršavljenja tako da se njegovim pićem povećava potrošnja kalorija, naime, polifenol ima mogućnost povećanja termogeneze, ili oslobađanje topline iz tijela utjecajem enzima u procesu metabolizma. To ne znači da će vam nakon što popijete šalicu čaja postati vruće, već da će polifenol djelovati tijekom dana između različitih aktivnosti – od probavljanja hrane do hodanja uz stube i pisanja - povećanje potrošnje kalorija.

Ostali sastojci u hrani, kao što je kofein također mogu povećati potrošnju kalorija, ali učinak polifenola je snažniji. Međutim ovaj učinak nije toliko jak da ćete preko noći dopisujući se s prijateljem izgubiti nekoliko kilograma.

Sigurno se pitati koliko čaja popiti. Ovdje su mišljenja stručnjaka podjeljena. Neki preporučuju do deset šalica na dan, drugi do tri, a treći opet preporučuju četiri do pet šalica.

2. Žuti čaj je odličan način kako izgubiti na težini kroz noć. Dokazano utječe na brže sagorijevanje viška masnoće, pa je žuti čaj ove zime jedan od najtraženijih napitaka u borbi protiv kilograma.

Istraživanja su potvrdila da žuti čaj potiče sagorijevanje viška masnoće i povećava potrošnju energije, što nam je potrebno za probavu, apsorpciju i metabolizam hrane. Enzim kojeg čaj sadrži također stimulira oksidaciju masti što rezultira smanjenjem masnog tkiva. Čaj se proizvodi isključivo u Kini. Zlatno žuta tekućina će biti tako učinkovita, da redovitim pijenjem možete izgubiti dva do tri kilograma tjedno.

3. Oolong ili plavi čaj – je djelomično fermentirani čaj. Pomaže kod mršavljenja, jer potiče sagorijevanje masnoća i potiče metabolizam i probavu.

4. Čaj od lišća breze čisti krv i djeluje diuretički.

5. Kopriva pospješuje izlučivanje viška vode iz tijela, sprečava upale i ubrzava metabolizam.

6. Čaj od kupine djeluje diuretički i potiče izlučivanje toksina iz tijela.

7. Zelena zob potiče prirodno čišćenje i detoksikaciju. Potiče metabolizam.

8. Čaj od šipka osvježava, stimulira razgradnju masnih stanica i metabolizam.

9. Čaj od borovnice štiti želudac, pospješuje probavu i štiti od upala.

10. Čaj od bazge opušta, smiruje i daje ugodan osjećaj topline. Pojačava djelovanje dijeta.

11. Čaj od maslačka čisti krv i potiče metabolizam.

12. Rakitovac otklanja prehladu i ubrzava razgradnju masti u tijelu.

13. Velika preslica štiti ureter i bubrege. Djeluje detoksikacijski i diuretski.
Dr.Zivkov je offline   Reply With Quote
Hvala na korisnom postu!
alison (01-02-12), dany (01-02-12), Obelix13 (10-03-13), odel (24-10-12)
Nepročitano 05-03-12, 14:49   #13
New member
 
vocne sadnice's Avatar
 
Datum registracije: Feb 2012
Postovi: 5
vocne sadnice will become famous soon enoughvocne sadnice will become famous soon enoughvocne sadnice will become famous soon enoughvocne sadnice will become famous soon enoughvocne sadnice will become famous soon enoughvocne sadnice will become famous soon enough
Zadani

ok su cajevi,najefikasnije je vezbanje na trenazeru medjtim problem nastaje kada se prestane vezbati,tako da je najbolje preskakati veceru

vocne sadnice je offline   Reply With Quote
Nepročitano 16-10-12, 10:29   #14
back to basic
 
alison's Avatar
 
Datum registracije: Mar 2010
Lokacija: zagreb
Postovi: 9,612
alison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond repute
alison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond reputealison has a reputation beyond repute
Pošalji poruku preko Skype™ za alison
Zadani Čokolada?

Recepti za torte i ostale slastice..

Čokolada?




Kako napraviti čokoladu koja nije nezdrava i koja ne deblja, problem je koji mori brojne ljude. Crnoj opsesiji je većini teško odoljeti, ali, ako postoji mogućnost, znanje i tehnika. Tako ćete kristalni bijeli šećer ili smeđi moći zamijeniti sladilima koja su prikladnija (recimo) za dijabetičare ili osobe koje žele light sladila, izbjeći ćete mistična “biljna” ulja sa deklaracija, mlijeko i sveprisutne sojine derivate a ujedno ćete se razveseliti kad u usta gurnete žlicu nečeg što ste sami napravili i što, zapravo, valja. Mene posebno oduševljava ideja da napravim nešto točno onako kako želim i po svom ukusu, kao i činjenica da idući put mogu dobiti sasvim drugačiju verziju čim vidim drugu namirnicu koju u toj čokoladi poželim naći.
Nisam baš tip osobe koji ludi za čokoladama, čak i kolače radim vrlo vrlo rijetko, ali me recept kolege sa posla zaintrigirao toliko da sam morala probati. Ovo sigurno nije zadnji put da ju radim a ideje kome ću ju poklanjati već naviru.
  • kakao u prahu, po mogućnosti sirovi. Priredite 100 grama.
  • kokosovo ulje. U trgovinama ćete ga naći obično u staklenkama kao maslac, no to je normalno, dapače, poželjno. Bit će vam jasno zašto za koji trenutak. Ako volite šmek kokosa onda kupite ekstra djevičansko, a za čistunsko-asketski tip kao što sam ja postoji i verzija bez mirisa i okusa. Imam ga prvenstveno zbog prženja u woku jer dobro podnosi zagrijavanje. Treba vam 250 grama.
  • sirup od agave. Niskog glikemijskog indeksa, ugodno sladak. Podsjeća na špinani šećer, vuče me u djetinjstvo i prabakine čajeve. Treba vam 250 grama.
  • malo vanilije. Ne vanilin šećera već prstohvat čiste vanilije u prahu.
E sad, kako ja obično volim malo podesiti recepturu po svom ukusu, dodala sam dvije velike žlice miješanog namaza od orašida (kikiriki, indijski oraščići, bademi i lješnjak) i pojačala sam slatkoću i konzistenciju sa dodatnom žlicom rižinog slada jer sam primijetila da imam, tipa, 220 grama sirupa agave. Slad i namaz su drastično zagustili smjesu u odnosu na izvorni recept.


Kokosovo ulje je na sobnoj temperaturi kruto pa ga je potrebno otopiti na pari. Ja sam ga ostavila 10-ak minuta na radijatoru. Dodajte agavin sirup i kakao, začinite sa malo vanilije. Dobro smiksajte. Smjesa će biti gusta i žitka pa nije loše imati asistenciju voljnu miješati i pričati viceve. Istresite u kalup/e i stavite na hlađenje u hladnjak. Budući da je korišteno kokosovo ulje, stisnut će se instantno. Ako ste radili po originalnoj koleginoj recepturi, kad se ohladi, zveknite kalupom o radnu površinu i izbacite male čoksice van. Moja je ispala nešto gušća, pa sam ju stavila u posudu i ostavila da se hladi, morat ću ju rezati.
Može li biti jednostavnije?
Ako volite zakomplicirati stvar , preporučujem sljedeće – dodajte smrvljene bademe ili lješnjake, indijske oraščiće, drobljeni kakao, prah chilli papričica, drobljeni papar, cimet, zvjezdasti anis… Idući put ću probati i sa kapljicom eteričnog ulja paprene metvice. Čini mi se da bi dobro prošlo i ulje naranče.
Također, upravo sjedim i gledam u policu sa namirnicama, mislim da bi se lako napravio i power-bar. Malo zobenih pahuljica (tad ćete pojačati količinu ulja i sirupa, ali ćete dobiti poprilično povećanu količinu u krajnjem rezultatu jer će čokolada biti vezivo), mljevenog lana, chia sjemenki, mrvljenih suhih banana, možda kakvih grožđica ili brusnica – dajte mašti na volju.

Vlakna poboljšavaju probavu, daju osjećaj sitosti i mogu prevenirati prejedanje

Osobe koje pate od viška kilograma nerijetko su tijekom svoje borbe za vitkost bombardirane pojmovima poput dobri i loši ugljikohidrati, složeni, rafinirani i nerafinirani ugljikohidrati, što je sve prilično zbunjujuće. Postoje li zaista dobri i loši ugljikohidrati i po čemu se razlikuju objašnjava nutricionistica iz Body Creatora Sandra Crnko
Kako bismo razjasnili cijelu situaciju sa ugljikohidratima važno je razlučiti zašto većina smatra da su neki ugljikohidrati "dobri", a drugi "loši". Poželjnim ugljikohidratima smatramo povrće, voće, cjelovite žitarice i mahunarke. Riječ je o hrani koja sadrži vlakna i može pomoći u održavanju niske razine šećera u krvi.
Vlakna za doručak sprječavaju prejedanje i zatvor

Dan je dobro započeti žitaricama bogatim vlaknima, za razliku od zaslađenih žitarica sa malo ili skoro bez vlakana. Ako jedete namirnice bogate vlaknima, dulje ćete se osjećati sitima, pri čemu je važno u organizam unositi dovoljno tekućine. Zdravstvene dobrobiti vlakana su snižavanje razine kolesterola u krvi, pomoć pri održavanju razine inzulina i smanjenje rizika od raka kolona i dojke. Vlakna također omogućuju bolju probavu i mogu prevenirati prejedanje jer utječu na smanjenje želje za hranom.
Žitarice za doručak pomoći će ti i u borbi s depresijom!
Kako vlakna pozitivno djeluju na probavu? Tako što ona upijaju vodu, bubre u crijevima te time povećavaju volumen stolice, pojačavaju peristaltiku crijeva i ubrzavaju njihovo pražnjenje – dakle sprječavaju zatvor. Kada hrana sporije prolazi kroz crijeva, povećava se odstranjivanje nekih štetnih sastojaka. Također, manje količine topivih vlakana, poput pektina u šljivama, prokulica, riže i zobi, mogu pomoći spriječiti nagli pad šećera u krvi prije fizičke aktivnosti. Topiva vlakna općenito štite probavni trakt od različitih supstanci. Netopiva vlakna su primjerice celuloza i lignin, a nalaze se u pšenici, artičokama, grahu, mekinjama i smokvama. Ona su važna u prevenciji probavnih bolesti.
Zanima te kako artičokama i smokvama možeš smanjiti probleme sa zatvorom?


TRAŽIM LJUDE, ŠTO VIŠE LJUDI,
KOJI IMAJU NEOGRANIČENU SPOSOBNOST UVJERENJA
DA NE POSTOJI NEŠTO ŠTO JE NEMOGUĆE UČINITI
(H. FORD).
pridruži nam se u bblj



Podijeli post!


Zadnja promjena:
alison je offline   Reply With Quote
Hvala na korisnom postu!
egzorcist (24-05-13), lucero (24-10-12), odel (24-10-12)
Nepročitano 24-10-12, 08:02   #15
zadovoljna
 
Relax's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2012
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,203
Relax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond repute
Relax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond reputeRelax has a reputation beyond repute
Zadani

mali, a zapravo veliki trik je kod mene PJESACENJE
nisam bas neki pobornik vjezbanja, narocito trcanja
tak da uvodjenje npr. pjesacenja na posao (ili bar dio rute kuca - pos'o - kuca) je pun pogodak

a i dobro je za "meditaciju"


Lord, Save Me From Your "Followers"!



Podijeli post!

Relax je offline   Reply With Quote
Relax, hvala ti na korisnom postu!
egzorcist (24-05-13)
Nepročitano 24-05-13, 19:09   #16
ca' ari
 
egzorcist's Avatar
 
Datum registracije: Jun 2011
Lokacija: u raju
Postovi: 1,913
egzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond repute
egzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond reputeegzorcist has a reputation beyond repute
Zadani

GRIS, GRIZ, PŠENIČNA KRUPICA....

Na polusirovi način.
Skuha se gris u vodi.
Kad se je malo ohladio i postao mlak, umiješa se maslac koji je omekšao.
Potom se doda med i/ ili agavin sirup.
Ostali dodaci po kako čijem ukusu...


...ako tvoj brod ne pristaje u luci ti doplivaj do njega...



Podijeli post!

egzorcist je offline   Reply With Quote
Odgovor

Opcije Teme
Način Prikaza

Pravila Pisanja Postova
Vi ne možete otvoriti novu temu
Vi ne možete odgovarati na postove
Vi ne možete pridružiti datoteku
Vi ne možete editirati Vaše postove

BB kod je On
Smajlići su On
[IMG] kod je On
HTML kod je Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



Vremenska Zona je GMT +1. Trenutno je 10:00 sati.





Iz ponude izdvajamo:









Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.3.0