...
Ovaj talenat za upotrebu krize u svoju korist nazivam doktrinom šoka, i ona ne pokazuje znake povlačenja. Svi znamo kako doktrina šoka radi: u vremenima krize, bilo stvarne ili izazvane, naše elite umeju da se pod izgovorom hitnosti zalete u nepopularne mere koje su katastrofalne za većinu. Naravno da ima primedbi – od klimatologa koji upozoravaju da metan ima snažan uticaj na zagrevanje, ili lokalnih zajednica koje ne žele ove visoko rizične izvozne luke na svojim voljenim obalama. Ali ko ima vremena za diskusiju? Hitno je! Zovu upomoć! Prvo usvojite zakone, posle razmišljajte o njima.
...
Ne mogu vjerovati da tolika gomila ljudi puši ovakve stvari, ljudi moji gdje mi živimo???? Da se u 21. stoljeću čovjeka još proglašava "SVECEM" i to one koji su prešutno podržavali pedofiliju i kriminal širih razmjera, obične političare i mutikaše koji se okolo razmahuju križem a trpaju na svoje tajne račune ogromne svote novaca i iz sjene vladaju svijetom kao najbolji majstori lutkari - povlače sve konce...
Što imaju na kanonizaciji raditi svjetski državnici? naš Josipović??? Pa to je groteskno, sramotno, čudovišno!!!! Jel zaista treba još jasnije nacrtati što se događa? Kome još nije jasno?
Ne mogu vjerovati da tolika gomila ljudi puši ovakve stvari, ljudi moji gdje mi živimo???? Da se u 21. stoljeću čovjeka još proglašava "SVECEM" i to one koji su prešutno podržavali pedofiliju i kriminal širih razmjera, obične političare i mutikaše koji se okolo razmahuju križem a trpaju na svoje tajne račune ogromne svote novaca i iz sjene vladaju svijetom kao najbolji majstori lutkari - povlače sve konce...
Što imaju na kanonizaciji raditi svjetski državnici? naš Josipović??? Pa to je groteskno, sramotno, čudovišno!!!! Jel zaista treba još jasnije nacrtati što se događa? Kome još nije jasno?
Kakvi sveci, kakvi bakrači ?!
mogu se oni igrati čega god hoće, ionako Bog vodi pravo knjigovodstvo
...'Ljudi razlikuju dobro i zlo. Manje-više svatko će prepoznati i osuditi gadost koju gleda na TV-u, pod uvjetom da u njoj ne raspoznaje vlastiti interes. U tom smislu društvene su mreže panoramski prikaz ljudske sigurnosti u moralna načela. Tamo tisuće lajkaju sliku nekog malog, umirućeg „anđela“ i pišu zgrožene komentare nad nekim sadistom koji truje pse. Jesu li oni sami dobri ili zli sasvim je nebitno. Izrekli su svoj sud i potvrdili da se zna što je dobro, a što zlo. Načela međutim koja im to omogućuju rijetko su kad eksplicitno definirana. Pa ipak tko bi sumnjao da su, recimo, nepovredivost ljudskog života i poštovanje prema njegovom završnom činu neupitne vrijednosti? Srce i lajk pored slike teško bolesnog djeteta, i komentar pun mržnje na trovača pasa kao da to jasno potvrđuju.
Ili ipak nisu?
Sudeći prema smjeru u kojem se ide, nisu. Neodređene izvjesnosti života doista su njegova načela. Međutim čovjeku se danas nudi odlučan i konačan iskorak van njihovih granica. Nosi ga bujanje privida slobode iz afirmacije prividne važnosti njezinih konzumenata, odnosno neprekidni napredak u konzumaciji ljudskih prava. Na djelu je demoliranje svega što se bez puno razmišljanja prihvaćalo kao ‘dobro’ i ‘zlo’, i uspostavljanje sistema onoga što se bez iti malo razmišljanja konzumira kao ‘prihvatljivo’ i ‘neprihvatljivo’. Sve je dobro ako nije zlo, a zlo je ništa jer očigledno nije dobro. U tom smislu nema ni ograničenja slobodi ukoliko za njih ne postoje racionalni razlozi, pa pred sud dolazi i posljednje utočište iracionalnog, posljednje moguće zlo. To je Smrt sama i njezin povremeni suradnik, ubojstvo. Pravo na smrt, odnosno slobodnu odluku na sistemski omogućeno okončanje života tuđom rukom, postalo je zahtjev koji se ne može ignorirati. Pravo na eutanaziju polako ali sigurno gmiže uz listu prioriteta zaštitnika ljudskih prava. I doista, zašto stati na kočnicu kad je autoput slobode beskrajan te svako malo projurimo pored jumbo plakata na kojem piše „Jer vi to zaslužujete“?
Zato što se čovjek trzne iza sna i zapita: ako je smrt postala pravo, može li onda postati i dužnost?...'
Sve je biznis - tako i smrt. Ja sam uvijek za slobodu izbora i sve dok je to dobro regulirano zakonima i nadzorom koji mora biti vrlo strog da ne bi dolazilo do zlouporaba, mislim da je stvar osobnog izbora svake osobe da li će se ubiti (asistirano) ili ne. Ako postoji pravo na abortus, onda ne vidim po čemu je ovo drugačije. Namjerno inducirana smrt je smrt, kako god mi to nazivali ili joj tepali.
Onaj tko se hoće ubiti, to će ionako i učiniti, pa zašto da se pati sa štrikom, bacanjem s 12 kata ili pucnjem u glavu (pa onda još i promaši) kad može sve biti izvedeno elegantno i bezbolno.
Ionako nas ima previše na ovom svijetu. Tko je baš zapeo otići, neka ide.
Osobno ne smatram da je samoubojstvo kvalitetan exit ali svatko ima pravo na svoje viđenje i izbor.
Da, ali tko odlučuje za nerođeno dijete. Ono je živo od prvog trena, a prekid nečijeg života jest ubojstvo, kako god se drugi tješili da nije. Dokaz si i žene koje ga izvrše pa poslije pate od kojekakvih bolesti, psihičkih i fizičkih.
Da, ali tko odlučuje za nerođeno dijete. Ono je živo od prvog trena, a prekid nečijeg života jest ubojstvo, kako god se drugi tješili da nije. Dokaz si i žene koje ga izvrše pa poslije pate od kojekakvih bolesti, psihičkih i fizičkih.
Tapatalkam
Slažem se u potpunosti. No, ne možemo imati slobodu i demokraciju bez slobode odlučivanja. Svatko svojim odlukama kreira svoj život, koliko god one pogrešne bile. A znamo da će zakon karme odraditi svoje.
Nisam za abortus ali isto tako nisam ni za zabrane, jer u konačnici nitko ne može umjesto nas donositi odluke o nama samima. Ako nam se ukine pravo na pogreške, onda nas se odmah može sve i potamaniti ili pretvoriti u mehaničke lutke. Čemu život?
Jednako tako mi je apsurdan zakon koji nas obvezuje na vezivanje pojasom u autu. To je totalno protuustavno jer je briga o vlastitom životu isključivo problem svake osobe ponaosob. Nevezivanjem ne ugrožavam nikoga osim sebe a na to nitko nema prava utjecati.
Nisam za abortus ali isto tako nisam ni za zabrane, jer u konačnici nitko ne može umjesto nas donositi odluke o nama samima. Ako nam se ukine pravo na pogreške, onda nas se odmah može sve i potamaniti ili pretvoriti u mehaničke lutke. Čemu život?
Bilo zabrana ili ne ljudi če uvijek naći način, moralnost tog čina ostaje neupitna bez obzira na ljudski zakon.