Meditacija

Collapse
X
 
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts
Advertisement
  • dido
    Guru
    • Oct 2014
    • 1783

    Hvala Jesam! Zaista se trudiš da objasniš.

    Comment

    • kharisma
      The Deep Void.
      • Jun 2013
      • 204

      Chitta Vritti Nirodha.
      To Die Before Death.

      Comment

      • Ivan20091980
        New member
        • Dec 2017
        • 38

        Jako lijepo i jednostavno opisano

        Comment

        • kella
          New member
          • Jul 2011
          • 54

          Pozz svima! Imam jedno pitanje vezano za meditaciju pa molim savjet... meditiram već duže vrijeme i zaista mogu reći da mi je meditacija izuzetno pomogla. U svemu se najviše vodim nekim unutrašnjim osjećajem budući da nisam do sada pohađala neki tečaj ( iako bih voljela i trebala još dosta učiti) pa imam jedno pitanje- da li i koliko imate čisto fizičke manifestacije prilikom meditiranja? Kad meditiram, osjetim nešto poput krugova na dlanovima koji gore, tako da nakon meditiranja imam vruće dlanove, a na području trećeg oka osjetim lagani pritisak, nekada laganu bol i nešto poput škakljanja u dubini... šta se događa i da li u nečemu griješim??
          Lakši put je uvijek miniran!

          Comment

          • Jesam
            Supermoderator
            • Mar 2011
            • 14488

            Ne griješiš ni u čemu. Dešava se to da se na određenim energetskim točkama aktivira energetski vrtlog. Sve je u redu.
            slobodni.net za slobodni svijet

            Comment

            • kella
              New member
              • Jul 2011
              • 54

              Meditacija

              thx! Ali ako mi molim te možeš još malo pojasniti- da li je to pozitivno ili negativno, postoji li negdje neka energet.blokada, kako to mogu ili trebam ispraviti ili iskoristiti... šta da radim s tim vrtlozima??
              Lakši put je uvijek miniran!

              Comment

              • Jesam
                Supermoderator
                • Mar 2011
                • 14488

                Pa nije negativno u svakom slučaju. A što da s tim radiš, ne bih znala. Možda potraži nekog bioenergetičara koji bi ti mogao objasniti kako to možeš iskoristiti za neku korist, pretpostavljam iscjeljivanje.
                slobodni.net za slobodni svijet

                Comment

                • nensav
                  New member
                  • Jan 2017
                  • 82

                  Najteže je početi

                  Kako početi sa meditacijom?



                  Mnoge ljude koji nikad nisu praktikovali meditaciju, jogu ili bilo koju drugu antistres metodu u početku može brinuti da se neće snaći sa meditiranjem. Međutim, čak i ako nikada niste dosad isprobali da se povežete sa sobom i svojim unutrašnjim bićem na ovaj način, ne treba da osećate bojazan. Meditacija može biti jednostavna čak i kada ste početnik.

                  Važno je da odvojite određeno doba dana za ličnu tišinu, da to bude vreme kada ćete biti sami sa sobom. Potrebno je da se osamite, negde gde ste sigurni da vas neće ometati. Namestite se tako da vam bude udobno (ali ne previše udobno, kako ne biste zaspali!).

                  Sedite tako da na neko vreme možete da zaboravite na svoje telo. Možete sedeti na stolici ili fotelji, sa stopalima na podu ili prekrštenih nogu. Poenta je da vas telo ne boli zbog položaja koji ste zauzeli za meditaciju. Poželjno je da ruke držite u krilu, dlanovi mogu biti na butinama, ili leva ruka u desnoj, sa dlanovima okrenutim nagore.

                  Postoje brojne vođene meditacije, kao i aplikacije za meditaciju koje možete koristiti za početak. Takođe, možete meditirati u tišini ili pak uz neku opuštajuću muziku, onako kako vam prija. Mindfulness trening u više modula je dobra obuka za sve koji žele da vežbaju svesnost, budu prisutniji i opušteniji. Meditacije svesnosti su naročito korisne jer kao rezultat imaju upravo poboljšanu vezu tela i uma, smanjenu reaktivnost i bolju emocionalnu samoregulaciju. Provedite neko vreme dnevno u meditaciji



                  Provodeći neko vreme svakog dana u tišini i tišini, tj. balansirajući svoj život uz pomoć meditacije, krećemo na put ka unutrašnjoj harmoniji, ravnoteži i blagostanju.

                  Ljudi koji meditiraju imaju unutrašnji osećaj zadovoljstva. Imaju razvijenu samosvest, što im omogućava da bolje brinu o sebi i svojim potrebama i da budu produktivniji u svom radu. Redovno meditiranje poećava i emocionalnu inteligenciju i čini nas otpornim u vremenima stresa. Jednonostavno rečeno, meditacija nam pomaže da postanemo mentalno i emocionalno uravnoteženiji.

                  Mnogi NLP, Reiki i Mindfulness treneri savetuju da se dan započne meditacijom. Tajna je u tome što se meditiranje pošto ustanemo, jasno i fokusirano postavlja scenu za čitav dan. Za one koji ne mogu da uključe ovu praksu u svoju jutarnju rutinu, podjednako delotvorna može da bude i meditacija uveče pre spavanja. Omogućava da se oslobodimo stresa na poslu i možda budemo opušteniji i bolje spavamo. Na kraju krajeva, raščišćavanje uma pre spavanja je divan način da se probudimo osveženi. Ceo tekst https://www.srbijaspace.rs/blog/medi...vici-2020.html

                  Comment










                  Latest Topics

                  Collapse

                  There are no results that meet this criteria.

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎